20 jUNI 2006

Halloj där ute i sommar natten :D

Jag blev så avis på lilla annas blogg, så jag skaffa mig en egen, vad jag nu ska ha det till :P men det e väla kul att skriva av sig lite om man ändå e pigge linn :P

idag har jag gjort  en hel del, ridit 2 hästar, lunchat med Malin US, banken o köpt kina fonder... skolan, carro, fotboll, chili cheeeese ;P

saknar min Toomy, han e i norge fem veckor o tjänar in caschhhh åt vår delade ekonomi hahah :D
du e mitt allt ÄLskling....


 MQ sommar rea... = najs...

midsommar blir med junette.. KUL!!

sen lördag till Tommy i norge... å mys.... Älskar dig :D ( grinus)

aaaaa måste sova nu, hästarna ska ha mat 7...

ska sova med söta tindra nu ...

Älskar alla som älskar mig :D

GOD NATT MIN SKATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback