Mina första små tips....

image58YSL MASCARA BLACK... jag lovar er, den bästa:)och jag har provat många.....



Sen de absolut bästa hår produkterna , allfall för min man :p

Bedhead Ego bost..... fuktbomb du har i håret efter dusch... vårdar och ger håret massa fukt!!
                                                 image59


Bedhead small talk; Vårdar, formar, och massa fukt, skyddar mot platt och föning, superbra, allafall för mig som lätt får frissigt hår.... och sen liktar den underbart!!!! BLÅBÄR!

                                                       image60


sen får vi inte glömma favoriten  After Party! den staylar ditt hår, jag lovar alla små hår försvinner, du kan forma hur du vill, men ändå ingen vax känsla, som är hemskt!!!!


image61



                                                                    lite tips från lilla mig....

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag är beredd att hålla med dig om att alla dom produkterna är underbara! Tigis schampo och balsam är riktigt bra med särskilt dumb blond till mitt blekta hår:)

Postat av: linn

aaa.. kanske värt att prova det oxå då..:)

2007-08-30 @ 13:26:38
Postat av: Julia

hahaha har oxå dom bed head produkterna, blev ju sponsrad av dom ett tag. men jag gillar dom inte lika mkt.
fast Bedhead Ego bost har bara stått i skåpet, fatta aldrig när jag skulle använda den, men nu vet jag haha ;) får testa. du sköljer inte ur den?

2007-08-30 @ 23:09:28
URL: http://juliakrischel.blogg.se
Postat av: Julia

såg sofies inlägg om dumb blond, den står oxå oöppnad hemma hos mig, den ska jag ta med till dig :) står att den funkar till både brunetter å blondiner, men jag vågar inte
haha. tror den e bättre för blondiner :P

2007-08-30 @ 23:11:05
URL: http://juliakrischel.blogg.se
Postat av: Anonym

nej julia, man sköljer inte ut den...:P att jag ska lära dej allt...

2007-09-01 @ 15:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback