Fjällen

Älsklingen bjöd mej på en veckas semester i norska fjällen, underbart, massa mat, mkt slalom,  sen åkte vi en mil längd, o allt var så fint!!, tack Tommy för du e så snäll och go mot mig!!!
Lill tindra var med också, sprang med i milen,  och utan att bli trött, sjukt bra kondis...för att vara en liten chihuhua..
Såå skönt och komma bort en vecka... allt var så vackert, norges hösta fjäll!!

Denna vecka e det sjukt mycket kalas, Onsdag; Mamma 50 år, middag, teater
                                                                       Torsdag; Tommy 23 år, Party!!!
                                                                       Fredag; Erika 23 år, Party*2
                                                                       Lördag; Mammas stora 50 års fest


Oiioiooioi vad kul och spännande allt blir!!!!!!!!!!!!!!

Igår  var jag hos min junette i hennes o Tonies nya hus!!!  underbart fint!!!!!!!!!!!!

nej nu ska jag sova ...
Puss på er där alla !!image22

Kommentarer
Postat av: Anonym

Norges största fjäll är Galdhöpiggen skrattar så jag grinar..

2007-04-11 @ 23:19:20
Postat av: Anonym

högsta...

2007-04-11 @ 23:20:05
Postat av: Anonym

Är det DG bandet som jean använder?

2007-04-11 @ 23:22:28
Postat av: linn

jaså , varför skrattar du så du grinar för det då? vi besökte ju det.? haha brukar skratta åt roligare saker jag...

2007-04-12 @ 08:01:59
Postat av: Linn

DG bandet har säkert jean lånat nån gång ja :)

2007-04-12 @ 08:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback