iam back!

fy fan vad slø jag e med mitt bloggande ibland, en jävla periodare e jag :P
Vet inte ens vad jag ska skriva och børja med...

I helgen var det fest hemma hos M allfall.... blevett jækla drag, kanske før mkt???

kul var det. Sen var vi ute, var med T hela kvællen, hade hur bra som helst...
plugget går som vanligt, det knallar o går....

har søkt en ny utbildning nu, som jag funderar oxå på att gøra, vi får se hur det blir, jag vill så mkt och har så  många jærn i elden ibland..... herregud 80-100 år ræcker inte før mig, hur ska jag hinna allt.! pelase  ge mej 100 år till, ahah fast inte som kærring....  ha ha

har fullt upp med hæstarna också. hoffe ligegr i træning då det blir lag i vår. Felizia går riktigt bra nu, min 3 åring, galloperar och har bra balans...
*Stolt* har ju ridit in henne sjælv...

aaaa idag kom mina skor från ebay också as snygga, men ååjjj vad lång lilla jag kommer bli.... ni ska få se bild..

jaja... vi syns.. kanske i vimmlet
 Pusss Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback