Idag är ingen vanlig dag, för det är Linns födelsedag, hurra hurra hurra! 14/5 -07

japp idag fyllde jag... min älskling kom med stort paket 00.00 inatt så söt så:) han e underbar, han var lika glad som mig...

kalas på kvälen på hammrö, mamma hade köpt väner lax som var rökt, as gott... fick massa saker :)

detta e det jag kommer ihåg, hihi

bärbar dator ( en liten modell), platttång, te koppar, bordsunderlägg, brödrost i chili serien den röda, böcker, massa hudvårdprodukter, en jätte stor svart vas (1 meter) med snygga vita grenar i, ljus, stekpanna, shot glas, 2 par ridbyxor, vita och mörkblå.. + 2000 kr....


image38     
    


JAG HAR HAFT EN UNDEBAR DAG MED MIN HÄRLIGA FAMILJ!!!!


TACK MAMMA, PAPPA, PETER, FARMOR , FARFAR

OCH MIN TOMMY!!!

OCH TACK ALLA VÄNNER SOM RINGT OCH SMS ATT NI TÄNKT PÅ MIG!!!



KRAMAR LINN


Kommentarer
Postat av: eva

grattis i efterskott :)

2007-05-15 @ 17:30:35
Postat av: linn

tack :D

2007-05-17 @ 19:03:33
Postat av: Ellinor

Grattis i efterskott :) har en likadan brödrost=)

Postat av: Linn

hej ellinor;
tack, jag visst e den fin, den står o glänser i köket :)

2007-05-28 @ 12:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback