Jag är duktig!

idag kl 11 lämnade jag in min c uppsats som jag slitit med under hela våren ;D

Gött att den är klar!

i torsdag och fredags  var jag i sthlm, och gjorde tester inför en skola, jag klarade alla :) kul, sen shoppade jag och mamma :) köpte en tröja till Tom, han blev glad, hahaha, sen var vi i den blå laugunen under större delen av fredagen :D

Lördagen party, jag , erika o carro hade as kul..... ahhaha "cp handen buttade på erika när hon satt ner i en buske" hahahah :)  o så fyllde ju "caroline alvestrand år" hahah

oo vilka e norska??? hahaha

ååå just det, under dagen så var jag med lille siw o fotades, as snygga bilder, ni kommer snart få se .....


Puss från en skoltrött Linn

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback