TjiiiiLiiiinnnn!!!!!!

Jag har ont i halsen idag , inget kul. vill bara sova o sova.... men blir så varm med alla 3 hundarna som ligger super tätt intill mig, och tävlar om vem som får mest uppmärksamhet...

iDAG LÄSTE JAG I NWT OM SEX KATTUNGAR SOM NÅGON JÄVEL SLÄNGT I EN LÅDA PÅ SOPTIPPEN PÅ HAMMARÖ!!!!!!

karlstad djurhem vädjar om hjälp, till akut hem, de har fått tagit hand om över 150 katter redan denna vår.... å ååå vill så gärna hjälpa till, men tommy e så allergisk :(

men nån annan kanske kan hjälpa till???, det  tycker jag vore bra..

ikväll e det träning med hoffer,  måste ligga i denna vecka, eftersom finalen är på söndag.... hoppas vår lag vinner !!! vi leder ju allfall....:D

ååå  skönt att skolan snart är slut!!. klarade min fastighetsvärderings kurs också!!! nöjd....



pussssss!!!!!!!!!!!!!!!!




Jag och älsklingen, myser, skönt med ballkong, där är vi ofta :)


                                                    image43


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för tipset!!! Får se hur jag ska göra, beslutsångest!

2007-06-01 @ 16:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback