valborg!

Mat, vänner och  en härlig brasa hos Junette och Tony igår :) deras inflyttningsfest, i deras nya VILLA!, som e så fin så....

visst hände endel saker, men det håller sig till festen o de som  var där,  hihih!!!!
kristin var hemma oxåå. mys, hon sov hos mej senare på kvällen,  fick ju skjuts av snälla Erika och marius hem :), fast "marre" minns nog inte det så mkt för han somnade, hihihi!!

och stackars Tony då som skulle springa och säga hej då med en trevlig gest, blev nästan på körd. jaja:)

Anna ARNEMAR :p e ju hemma nu och rotar sig lite igen, litte märklig var hon allt i går, när hon skrek" vart e p*****!!!  hon  var visst godis sugen :)

trevlig & en annorlunda valborg allafall...

Kristina och jag tog häx kort på oss, när vi dansar runt den stora elden!!!

bilder kommer snart..............


och tack lilla stini för den härliga Clarins produkten jag fick, kommer bli väl använd :)

just det, Jag o stini var ju tillbaka till segerstad och skulle hämta anna som blev "kvarglömd" där igår, med vilje!!!,

det blev mer än en hämtning, god mat och trevlig sällskap av husvärdarna :)

Nu e det plugg i veckan igen, och Tommy hittar på spännade saker för mig, :) han e så go .....

Just det, ny klipp i fredags oxå. jätte fint!!!!


Pusssss!!!!!!!!!!!!!!!image33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback