känns som detta kommer bli en favorit i sommar, den e så fin :P

image17

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin :D

2007-03-15 @ 01:18:25
Postat av: Therese

Hej Linn! Kul att du också har häst i k-d. Jag har minponny hos mina föräldrar i Ulvsby som bor på en hästgård. Jag bor egentligen i Borås men för tillfället är jag i sthlm men jag åker ganska ofta till k-d eftersom jag har min pojkvän där (och min ponny såklart). Håret kostar lite olika beroende på om du vill ha träns eller keratinslingor. Jag kan säga direkt att keratinslingor är dyrare att sätta i. Ha de gött. /Therese

Postat av: Therese

Hej. Hur många slingor ska du ha ungefär? Det beror på antalet. Det är rakt hår i keratinslingorna så du vet ifall du har lockigt hår eller så. För 100 slingor tar jag fr 1800:- ungefär. Keratinslingor är ganska svårt att sätta i och är lite dyrare att köpa därefter priset. /Therese

2007-03-16 @ 18:52:22
URL: http://theresekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback