Fullt upp!

Nu har jag precis satt mig ner i soffan, phuu, små tittar lite på idol.
Idag har det varit hektiskt, men jag har bara haft fullt upp med mina intressen haha, så inget jobb idag.
Åkte til Hammarö vid 10.00 tiden och satte mig och pluggade, både mamma och papa var lediga idag, så fick god lunch:)

Vid 14.00 skulle min tränare träna en av mina unghästar, hem igen och rida det två andra hästarna, han träffa Maria en snabbis också:) klar vid 18.30, direkt i väg till Bergvik och inhandlade en ny dammsugare, och en ny tvättmaskin. Super fina!

Hahha trodde aldrig jag skulle bli glad av att köpa en ny dammsugare, den e blå och jätte fin, bra sug oxå, haha!
Hann med en subway innan hemkomsten som var för 10 min sen.
jag och tommy väntar in Klasa nu som ska hjälpa Tommy bära upp tvättmaskinen!
Den 20 oktober kommer hanverkarna hit och river ut hela badrummet, ska bli så kul, massage dusch och snyggt kakel, och en tvättmaskin!!!

Just det, fått kallelse till operation nu också, nervöst, var större än jag anat. Blir på en privatklinik i Halmstad, de ska vara duktiga allafall, är väldigt orolig för att få ett stort ärr :( men ska bli skönt att slippa värken dagligen.
Men måste gå bandagerad i 11 veckor :(
Nu blir det duschen, ....

Kramar Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback