Fastighetsmäklare!

Härligt, jag är klar med mina studier och är registrerad Fastighetsmäklare nu ! Känns underbart att kunna titulera sig ett yrke, samt att vara klar med en utbildning!

Grattis till mig :)

För övrigt så är det bara jobb denna vecka på Equalitylines horse show med Svenska mästerskapen i häst hoppning.
Ska även vara med och tävla i Lamicell cup finalen, som ni kan läsa i tidigare inlägg vann jag semifinalen i Hagfors, med Hoffer, tyvärr så har Hoffer blivit skadad nu :( men som tur är har jag två hästar så jag får rida Juvel i finalen istället :)

Usch vilken sommar, när ska det sluta regna? Nu har jag två veckor semester kvar, sen börjar jag jobba !

Kram på er där ute!


Kommentarer
Postat av: Tessilo

Grattis till titeln ! Skönt att vara färdigutbildad nu, kan jag tänka mig ! :D



Vad tråkigt med Hoffer :( hoppas inte det är något allvarligt ?! Juvelan och du fixar det minst lika bra tillsammans, hon är så härlig :)



Jag skrev på min blogg också - men självklart ska jag försöka hjälpa dig med knoppningen ! Vilken tid går finalen ? Om jag jobbar så jobbar jag 10-16, kanske kan smita tidigare om jag inte får ledigt helt .. Vi löser det på morgonen annars. Rider du någon annan klass innan söndagens ? Puss & kram

Postat av: johanna

sv: Hej!!! :D:D jaha okej vad roligt då!! :) men vad kul att höra, blir verkligen jätte glad när du säger så :) Jag är glad över att jag får hjälpa till och rida henne :P Kram

2009-07-28 @ 21:58:51
URL: http://jmariia.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha jaja ;) :P

2009-08-03 @ 22:09:10
URL: http://jmariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback