hejhooo!!!

Lite uppdateringar vad som händer:D festen i lördags var jätte lyckad, Hks hus e så fint så:)Söta Carro o Anna var med :)   vi åkte till arena hörnet, och sen BMB :) nice kväll!
Söndagen tillbringade jag på museumet med mamma o pappa, vi käkade god mat, och tittade på utställning. Lite kulturella sådär på söndagen.
Sen bar det hem till Tom och massa mys framför tv och pizza !!

Måndagen tränade jag hästarna, uträttade lite ärenden mm,  var förbi mäklar firman, för att uppdatera värderingen, sen på kvällen kollade jag o Oxie på tv, och käkade massa godis.
Idag har jag tränat hästarna, kört ut massa grus i  hagarna för hästarna, nu när våren kommer blir det sååå blött.
hemma vid 19.00 och åt tacos med Tom, vid  21. tiden kom Tina o Oxie förbi o tjöta!
Nu ligger jag i sängen o ser sex and the city! Åker til Halmstad på torsdag till lördag! röntga mig :(


see yah!!!
Ps: Jag har parat min chihuahua Tindra, hoppas det lyckats :)None

Kommentarer
Postat av: Janina

Amen guuuuuud så underbart söt!!!!

2009-04-01 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback