våren är här:) och jag älskar alla :)

bilderna nedan talar om  hur roligt vi hade det på mammas 50 års kalas!!!

Junette och tommy ni var så  snälla o hjälpte till :)

Tommy du är min klippa, tack för du ställer upp :D

Min Mamma e så go, se hur hon svingar sig i dans på kortet :)

O lilla jag äter en pinne :)


Phuuuu.... det har varit mkt fest förra veckan, mamma, min tommy  o erika pika :)

o jag e lycklig med vårkänslor.... Prata massa med janina idag oxå, saknar henne så <.9 glad för henne att hon träffat sin johan....

hanna; glad för din skull att du träffat Pontus!!!

alla mina vänner har kärlek i kroppen nu!!!! ooo jag med :)


och Julia;  hahaha nu har jag sett karlstad drake Live!!! rätt fet!!!! ahahahah


PUSS!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback