Tävling...

idag har jag hopp tävlat med min häst Hoffer... det gick bra:)

I ena klassen kom jag 3:a fick fina saker från bo design, schabrack, blommor, och rosett, plakett:)

Sen vann Jag stilhoppningen denna dag på tävlingen:) var kval 1 i Agria cup...

Lyckad dag!!!! nu under efter middagen har jag sovit, servera på bröllop igår, så man blevlite trött och fick ont i fötterna :D

Nu ska jag o Tommy iväg o storhandla..... Jätte kul :(


Puss

                                                                    image47

Kommentarer
Postat av: Mamma & pappa

Grattis med ridningen

2007-08-12 @ 19:06:46
Postat av: Erika & Marius

Grattis gumman!

2007-08-12 @ 20:04:39
Postat av: Julia

Grattis babe :) snart kommer jag och då får du lite mer konkurrens ;) hehehe

Postat av: Caroline

Grattis!!!

2007-08-30 @ 12:27:12
URL: http://carolinefranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback