helg

sitter på jobbet nu, började 08.30
igår var jag  och tommy hos marius o erika, carro knarrström kom oxå med lady, sammanlagt 4 hundar, lady, teo o tindra * 2 :)

min lilla vän var rädd för "stor tindra"

det var trevligt. :D

 sen åkte vi hem, pratade med junette en timme.. sen somnade jag :D

nu pratar jag lite med kristin på msn, konstigt det där e, vi sitter så långt från varandra med kan ändprata med varandra på en mille sekung, tekniken är allt bra ;)

ikväll kommer junette och hennes kille eller sambo, eller snart "gubbe" vi ska ut. party, måste ringa kristina oxå :D

kramar!!!!!!!!!!!!!!!! pusssssss, extra puss till kristin o hanna  :)

Kommentarer
Postat av: hanna

tack för extrapuss!! söt blogg du har gumman!!!
PUSS

2007-01-27 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback