kina!



idag bestælldes resan :D 16 dagar i kina, 5 dagar i peking med alla seværdheter, och 11 dagar i hainarn, den kinesiska tropiska øn som forfarande är orørd av turismen, men med lyxhotell vilande på stranden, samma våglængd som hawaii ligger denna ø....  vilket paradis...
det ær min famlj och så ska tommy med.. det blir till høsten, jag vet långt kvar, men resorna e slut redan.

idag  har jag varit i skolan, gick upp 08.00 10 min efter tommy åkt. erika kom 08.15, på det han jag sminka mej, klæ mej, ja tillomed vänta på erika....åkte upp till skolan med mitt arbete, satt i biblan en stund samt åt en macka o the,

idag var jag hæst fri, så jag åkte direkt hem till min och tommy lægenhet på haga, dær min lilla chihuhua plutt tindra vænta...

vart en lungn dag skønt, inte allt før ofta..
 
på fredag åker jag med tommy till norska fjællen och  hans  stuga!!!  kul ,hærligt och romantiskt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice:P ta me mig i handbagaget..:) vill oxå me!!! puss

2007-02-01 @ 22:19:48
Postat av: carro

de va lilla ja som skrev:P

2007-02-01 @ 22:20:36
Postat av: JullanBullan

SKRÄÄÄÄLL att ni ska till Kina av alla ställen. Är det pappa som bestämt? ;) hihi. Peters tjej då?? ;) tiihi
Hoppas ni får det mysigt!
Puss

2007-02-03 @ 22:04:52
Postat av: Liza

Hejsan Linn! Hainan är underbart (speciellt Sanya) så dit måste ni verkligen åka. Det kallas för Kinas paradis och en vackrare ö får man verkligen leta efter! När är det ni åker? Jag måste bara varna dig för tre saker: kineserna, toaletterna och Pekings flygplats haha. Kinesernas bordskick är det värsta jag varit med om, toaletterna är bara hål rakt ner i marken (så bo på ett fint hotell med vanliga toaletter) =) och Pekings flygplats är sjukt stor! Just det, maten får ni nog akta er lite för så ni inte blir magsjuka! Annars är Kina helt underbart och jag hoppas ni kmr ha en fin resa tillsammans! =) Ha det super! puss L

Postat av: Jullan is the shit

blogga mera gimp!!!

2007-02-14 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback