GREIT!

Söndag igen. shiit vad veckorna går fort., detta känns inget bra att livet bara swischhhhar förbi. iof  gör ja väldigt mtk s¨det e är aldrig långtråkigt før mig....
i fredags hade jag mys med Tom, han hade lagat god lasange, sen chips o dipp o film..

Lördag :träna hästarna, jobbade o sen ut, var hos erika, Lina F var med, mys att va med henne igen :D
Det blev fabriken sen, oo shitt va kul det var. Tom var där med sina vänner oxå.. lyckad kväll!!
men ack, skulle køpa mej en korv utanfør nøjes, och när jag bey första tuggan brände jag mig så mkt i gomen att det börja bløda... nu e det alldelses skadat där, ajj det gör så ont..
førutom d... LYCKAT!

idag, ridit , vart på kalas, och nu soffan...
blir gbg i helgen, ska träffa söta Kristin och goa Hanna...



DETTA FINA TVÄTTSTÄLL HAR VI BESTÄLLT TILL BADRUMMET FRÅN SUNBECKS.SE, SKA GÖRA OM DET , FINT FINT!!

Ses!!! Puss Limage18

Kommentarer
Postat av: Julia

fint, men oj oj du kommer få torka av d varje dag, och det är ju du bäst på iofs ;) hehe

2007-03-19 @ 16:56:48
Postat av: Therese

Hej. Det kommer gå på ca 2200. 130 slingor täcker hela bakhuvudet och en bit upp på sidorna. Personligen tycker jag att man får mer fylligt hår av träns men de är en smaksak. /Therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback