Min Nya HÄST!!!!!

Idag bestämde jag mig..... JA jag vill köpa Juvel...sto 5 år, som är toppstammat.... redan kvalad till 4 års championatet.....



image63 image64
image65

JUVEL  HÄSTAK           e. Dirco Hästak    u. Falma Hästak   e. Cortus - Alme - Narcos II
Född 2002   Sto  166cm  M.Brun
Vi ha ett mycket fint 1års sto u. Juvel Hästak e. Cuper som vi skall behålla. Därför kan vi nu bjuda ut vår Juvel då årgångarna är för stora till att behålla och tävlas av oss. Så söker du en ny stjärna i stallet. Juvel är en ädel högstäld häst som visar stor hinderkänsla är kvick spänstig en riktig Dirco dotter. 100% ärlig på hinder. Juvel är färdig kvalad till 4års Championatet. som hon få gå i år då hon hade föl förra året. Hon har en mycket fin ridbarhet med en fantastisk bärig lätt galopp. Hon är avlad på bästa tänkbara hoppblod  mormodern är ett franskt sto e. AlmeZ- Narcos II med xx i tredje led.



JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback