Trevliga helgen som gick

Hejgen började med att fredag kl 04.00 morgon, satte jag mig i bilen och körde till uppsala, för min lektion började kl 08.00....

Går min sista kurs för fastighetsmäklare där...
Men eftersom det inte fanns några bilar på vägen så tidigt, och att bilen jag färdades i går oerhört snabbt, befann jag mej i uppsala efter 2, 25 min....

käka frukost på shell, o sen kolla jag mitt hotell, innan det var dax för lektion...
jätte kul lektion... trevliga tjejer som jag fick bra kontakt med :)
jag sluta 17.00 då åkte jag ner till södertälje och prov red en häst... fin häst men inget för mig...

Somna helt slut på hotellet kl 01.00

08.00 lektion igen fram till 15.00, sen  fooooort hem till KD, myste ett tag med Tom..

Sen började vi förfesta, riktigt kul förfest, hahaha, !!! och sen bar det i väg till Fabriken.... LYCKAD kväll :)

sov till 12.00 dagen efter sen bar det iväg till vårt favvo ställe BK och chili cheeeeeeese :)
sen började jag jobba... var lite sliten

Har nu även lagt bud på en fin häst i helgen, och väntar med spänning .........


                    image62


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback