Flora








Idag skulle min hund fyllt 19 år, om hon levt :)
Vi fick henne när jag var 4 år, och hade henne tills jag var 17 år,
Att ta bort henne var en otroligt smärtsam upplevelse, Jag var med henne in till den sista stunden, och hon somnade i mitt knä. Älskade Flora, tänker ofta på dig, du har en speciell plats i mitt hjärta, och kommer alltid vara min första hund.
Jag lärde mig allt om hundar genom dig:) Jag red ju till och med på dig när jag var liten:) Och åkte skidor efter dig när du var med i Sälen! Du och Simon, vår älskade katt, som jag också hade från 0 år till 17 år kommer alltid vara speciella.

Hoppas ni har ett underbart liv i himlen, och kanske kanske nån gång, vi möts igen, och kan vara lyckliga och leka tillsammans



Flora & Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback