Halmstad -----) GBG

Torsdag vid 19 tiden åkte jag ner till Halmstad, och checkade in på First Hotell vid tolvtiden på natten, skulle röntga mig kl 10, dagen där efter på Movement, movement är ett privat sjukhus inriktat på idrotts skador, skulle kolla mitt nyckelbensbrott som jag opererat, men krånglar, det visade sig att jag måste operera ut titan plattan och skruvarna, då kroppen stötter bort dem. Men kan inte göra detta förens augusti, då jag fortfarande har sprickor i nyckelbenet,  tråkigt :(
 Efter läkar besöket, åkte jag upp till gbg, och gick på stan några timmar, köpte en jätte fin klänning, som jag kanske ska ha på mitt 25 års kalas, vi får se :) sen åkte jag till kristin o Johan, och tillbringade kvällen där med räkfrossa, hockey, och sjukt mkt godis. efter hockeyn kollade vi på Benjamin Butt,  bra film! man blir tänkande... kanske inte så dumt att åldras ändå?

Solen lyser är i gbg, ska strax bege mig till Karlstad igen, ska nog passa på att rida ut med Juvel. Tommy och Tindra ska  gå med mig på tur :)

Sen ikväll får vi se vad som händer, kanske jag och Hanna festar till det :P


Kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback