Öa!!!


Sitter  på öa  nu hos mamma o pappa, ätit massa chips o dipp (skräll) och tittat på Talang.
Underbart o sitta här o bli ompysslad och inte göra någonting, Tommy är ute på stan o springer.

Under veckan har jag varit sjuk, förkyld o feber , med repat mej nu.... tur inför tävlingen på  söndag!

i tisdags hoppträna jag med Juvel för Mia. Super bra... underbar häst på alla sätt är min pärla...
jennie var med med Remena oxå, bra där också, vi hoppade ute för första gången....

Hästarna var rätt pigga, eller vad säger du Jennie????'

Idag har jag ridit alla tre, Madicken hoppade jag med... still going strong, 25 år :)

Nu börjar festen närma sig oxå... ska bli kul med alla vänner samlad..:)

Nu blir det film med mamma :) och morgon dagen går åt till packning o plugg.....och knoppning av manen!!!

tack till Jennie som ryckt manen på Juvel, själv e man ju handikappad på sånt.... :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback