Lite av varje!

det sista dagarna som har passerat har  jag gjort dessa saker: Fredag: då var jag o Tom inne o myste, såg lets dance o somnade tidigt, red hästarna under dagen som vanligt.
Lördag: alla hjärtans dag, fick en jätte fin bukette rosor av älskling :)
sen var vi med på hockey i resturangen o HADE JÄTTE TREVLIG!  det  var ju ingen tråkig matck direkt 8-1 till FBK :)) Tack tack det var jätte kul!
sen vidare ner på kungsgatan, där JAG åt igen, på BLÅ, gott... mycket folk, de andra gick till bmb vid tolvtiden, medans jag körde bilen hem till öa, träning kl 8 på morgonen.... Men tyvärr hade mitt operations ärr svullnat upp så jag kunde inte vara med på morgonen :( jag har nog tyvärr tränat för mkt denna vecka..... jajaj dumma dumma Linn!! så det blev en lung söndag för mig, med Hus fruar maraton!

Idag har jag pluggat lite, longerat, juvel ... en ganska lugn dag, bra för min arm.... i morgon är det första gg för sjuk gymnastiken, ska till KMTI, ska bli spännande :) Är  ju sjukskriven än, men hoppas sjukgymnastiken gör så jag blir fit for fight igen !!!

yehe lamicell cup schabarken kom idag. Jätte fina!!!!!

Johan : Tack för hjälpen :)
ciaoooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!

ciaoooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback