Shoppat!

Tänkte visa några av sakerna jag klickade hem i Söndags...


Paul schockemöhle huva.



Boots för att skydda mot brodd tramp.



 Nya Equiline Stallbandage, fast jag köpte de svarta.
Har dessa sen innan och gillar dem skarp då de är 5 meter, de flesta andra lindor är på 4 meter.

Sen köpte jag ett glengordon pannband, och nya 3 pack tävlingsstrumpor  i nylon.

Idag har jag fixat med massa papper, mailat mycket mm... red juvel vid lunch, trimmade markarbete på galopp banan, hon var väldigt  mjuk och fin idag, och lyhörd på mig! :)
Sen vid 15.00 träffade jag  L, fikade och såg på film.... Vi hyrde Bröllops duellen. Jätte bra film!

Kl 18.00 Var jag och Mamma på aqility med Alice, det var avslutning,och de hade "tävling" Alice och mamma var super duktiga och klarade banan :) De kom på en tredje plats :)

Nu under den gångna kvällen har jag sett på dubbel avsnitt av husfruar, och ätit bak potatis med hemma gjord skagenröra.

Nej nu blir det  sova sova... Hoppträning i morgon kl 10.00-

Kram


Kommentarer
Postat av: josefin

Hej hej! Vilken fin luva !! :D jättefin :)var köpte du den och va kostade den?

Mvh josefin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback