Födelsedag! 14 maj -09

Haft en jätte bra dag, fast lite jäktig för att vara en födelsedag :)

09.00 stallet, träna Juvel med Maria. Greja ordning i stallet! Hoffe kommer ju idag!
12.00 Lunch med farmor o farfar
13.00 Skola, blä matte stuga :P

16.00 sluta jag o då hämta mamma mej, med transport o allt, vi åkte o hämta fina Hoffe i segerstad :) Underbart att ha älsklingen hemma......

19.00 Ja då, var det kalas hemma... hade önskat mig smörgås tårta, mums, och tårta o kaffe.
Fick jätte mkt fina presenter.
Av Mamma o pappa; fick jag ett  vackert guld armband, som gått i 4 generationer :) Tack världens bästa mamma :), mysigt o ha det på sig, och tänka på mormor ibland!, jätte vackra skålar i set, samt massa pengar!!!!!!!

Av Älsklings Tom, fick jag en resa utomland !!! Grekland!! gött :)

Av  Farmor o Farfar: Jätte vackra blommor o massa pengar!!

Peter O Franziiii kommer nästa helg :)

Jag har världens bästa familj runt mig....:)

Jag är rik nu!  hahah :P



Tack alla som ringt o sms

 det har  "pipit " verkligen heeeela dagen, har så många goa vänner :)





Kommentarer
Postat av: eva

Grattis =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback